افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امامزاده عبدالله(ع) بافق

یزدفردا"پایگاه مقاومت بسیج حضرت امامزاده عبدالله‌(ع) بافق با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و امام‌جمعه شهرستان بافق و دیگر مسئولان و بسیجیان این شهرستان روز اول خردادماه در آستان امامزاده عبدالله(ع) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگاریزدفردا ازبافق ، مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امامزاده عبدالله(ع) بافق ساعت 9 روز یکشنبه، اول خردادماه در صحن آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله‌(ع) بافق برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار «الله‌دادی» فرمانده سپاه الغدیر یزد به همراه دیگر مسئولان و بسیجیان بقعه متبرک حضرت عبدالله بن‌موسی‌الکاظم‌(ع) را زیارت کرده و سپس با حضور بر کنار مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و غبارروبی این مزارها با شهیدان تجدید عهد و میثاق کردند.

در ادامه این مراسم سرهنگ «باقیان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق طی گزارشی چگونگی تشکیل این پایگاه را ذکر کرد و گفت: با توجه به مرکزیت این بقعه در سطح شهر و دارا بودن امکانات این مکان مقدس می‌تواند جایگاه خوبی برای مباحث فرهنگی و سیاسی باشد.

در ادامه الله‌دادی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سخنان کوتاهی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان امامزاده عبدالله(ع) و ناحیه مقاومت بسیج بافق تقدیر و تشکر کرد و در سخنانی اظهار کرد: وجود این مکان‌ها باعث اثر‌بخشی و پویا‌نمایی در بین مردم به‌ویژه نسل جوان می‌شود و گاهی از این کانون‌های مذهبی مردان و زنان تاریخ‌ساز به‌پا می‌خیزند.
وی همچنین نسبت به تشکیل حلقه‌های طرح صالحین در این مکان مقدس اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی باید در این امکان بیش از بیش با همکاری دیگر نهاد‌ها توسعه یابد.

یادآور می‌شود، آستان امامزاده عبدالله بن‌موسی‌الکاظم‌(ع) از فرزندان بزرگوار امام‌موسی کاظم‌(ع) و بردار امام‌رضا‌(ع) است و بقعه این مکان شریف در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع شده است

روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق

تصاویر از محمد هادی فتاحی و علی محمد کوشکی زاده واحد سمعی وبصری امامزاده عبدالله (ع) بافق












  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا